سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 80102

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 7

..:: بی گاه نوشت های یک ذهن متلاطم ::..

 
هرکس شیفته دانش گردد، به خویشتن نیکی کرده است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: غریب آشنا ::: یکشنبه 86/4/3::: ساعت 7:53 عصر
هوالاول
مطلب زیر رو حدودا 2 سال پیش یکی از اعضای ستاد دکتر در کرج توی وبلاگ ستاد نوشت. من که وقتی دوباره خوندم حال و هوای اون روزها برام زنده شد. وقتی حامد طالبی دعوت به  (( سوم تیر نویسی)) کرد، گفتم این مطلب رو اینجا بیارم که شاید برای خیلی ها یاد اون دوران رو زنده کنه.
 
سه شنبه، 10 خرداد، 1384

بسم الله الرحمن الرحیم

اندر احوالات ستاد کرج ...!!!

مدتیست که به علت کارهای اجرایی ستاد نتونستیم که سری به شبکه بزنیم و وبلاگ را آپدیت کنیم . ولی گفتنی ها زیاده و ما هم میریم سر اصل مطالب :

  • قبل از همه چیز تلفن و آدرس ستاد مرکزی را مینویسیم تا بتونید با ما ارتباط بگیرید :

کرج ٬ چهارراه طالقانی ٬ جنب اداره پست ٬ ساختمان امید ٬ طبقه هفتم . تلفن : ۲۲۳۳۰۴۱- ۲۲۵۲۶۴۵

  • در مورد عملکرد ستاد هم گفتنی ها زیاد است . به لطف خدا مکانهای مختلفی جهت ستاد مردمی در کرج در نظر گرفته شده که با داغتر شدن انتخابات فعالیتهاشان نیز بیشتر خواهد شد .
  • اصلی ترین برنامه ریزی فعلی ستاد ٬ بر روی سی دی های سخنرانی دکتر است . با توجه به اینکه برنامه دکتر برای تبلیغات بر محور کار بر روی دل مردم است و با اطلاع از اینکه سخنرانی های دکتر بسیار تاثیر گذار میباشد ٬ سعی نموده ایم تا با تکثیر سی دی ٬ بر دل مردم نفوذ کنیم و به یاری خداوند متعال موفق خواهیم شد .ان شا الله .
  • روز سه شنبه ۹/۳/۸۴ ساعت ۹ شب ٬ جلسه ای با سخنرانی دکتر رامین ٬ استاد حوزه و دانشگاه برگزار گردید که حضور چشمگیر همکاران ستاد در این جلسه باعث دلگرمی بود .
  • مشکلات مالی در ستادهای دکتر در تمام کشور وجود دارد ولی حرکت های خودجوش و گاها با امکانات کم مردم ٬ هم دلگرم کننده و هم تاثیر گذار تر از حرکت های ستادهای چند میلیاردی دوستان!!! دیگر است . به قول دکتر ( اگر کسی با خط خود نوشته ای بنویسد و بر شیشه مغازه خود نصب کند ٬ چون از دل بر آمده است به اندازه هزاران پلاکارد رنگی تاثیر گذار خواهد بود ) ...... کسی داربست را تقبل میکند و کسی چند متر پارچه و شاید مقداری رنگ . دیگری مغازه ای دارد و آن یکی ٬ یک واحد در یک آپارتمان . بعضی هم در حد توان سی دی رایت میکنند . بعضی خطاطی میکند و بعضی حاضرند و... و خلاصه کار روی زمین نمی ماند .
  • انرژی بچه ها تمام ناشدنی است . ما به ستاد بقیه کاندیداها هم سر زدیم و هرگز چنین توانی را در بین آنها ندیدم . با اینکه نهار و شام انرژی زای!!! آنها جوجه کباب است و برای بچه های ما تکه نانی و شاید پنیری . دولت کم هزینه از همین جا شروع میشود . بسیاری صرفه جویی ها انجام میشود تا بتوان مثلا با پول آن چند سی دی رایت کرد و به دل مردم فرستاد .

این وضعیت ستاد بسیار با صفا صمیمانه و دلگرم کننده است . ان شا الله که بتوانیم دل مردم را به جای چشمشان تسخیر کنیم و (((تپه را بگیریم و به دست بوس آقا برویم)))

 

هوالآخر